Vaizdai is vykstančios keliones ir aplankomų vietų:

Beveik mėnesį, trise ant dviračių, keliavome po pietinį Vietnamą.

Atskridę į Saigoną, kartu atsiskraidinę savo dviračius, pirmomis dienomis patraukėm dar į pietus, numynėme apie 170km. kirtome Mekongo deltą- pasižiūrėti turgaus ant vandens- valtyse.

Atgal į Saigoną gryžome, su autobusu- lėkte, nes jiems is kelio turi trauktis visi, kurie yra kelyje. Beje per visą laiką rimtesnių įvykių nematėm, nors judėjimas ypač miestuose ir pagrindiniuose keliuose labai intensyvus, bet čia savos taisyklės, kur pagrindinis principas atidumas ir pirmumas didesniam. Pagrindinis transportas apie 90% motoroleriai, populiariausi japonų- Honda.

Visos kelionės metu oras dienomis buvo saulėtas, temperatūra dieną apie 30-35, naktį  20-25, tik kalnuose pakilus į 1500m. lankantis Da Lat mieste buvo vėsiau.

Pravažiavome dviračiais per 21d.- 1650km. Vietnamo keliais, dažniausiai asfaltu, kartais žvirkeliais, remontuojamais keliais, buvo dulkių, stipraus priešpriešinio vėjo, važiuojant pajūriu į šiaurę, atgal- pavėjui.

Nakvodavom dažniausiai viešbučiuose, kuriuose visur buvo kondicionieriai, ventiliatoriai, dušai, televizoriai, šaldytuvai. Kartais trise vienam erdviam kambaryje, kartais dviejuose aba trijuose atskiruose kambariuose. Kaina žmogui už naktį nuo 8 iki 25lt. vidurkis-15lt. Tris naktis nakvojome gamtoje- palapinese, uodų buvo retai, nedaug, ne sezonas, daugiau jų kai lietūs.

Važiuojant pajūriu džiugino šilta Pietų Kinijos jūra, su smėlėtais laukiniais paplūdimiais, pakrante bėgiojančiais krabais, kuriuos vietiniai vaikai, gaudo, išrausdami iš smėlio, žvejų bliūdo formos valtelės ir spalvingi laiveliai.

Maistas dar vienas nebrangus malonumas. Ypač patiko sriubos, puikūs sultiniai su ryžių makaronais ir kokia nors mesyte, ar jūros gyviais, daug prieskoninių lapinių žalumynų, sudaigintų seklų, padažų. Ypač skani, stipri kava, puikūs egzotiški vaisiai ir iš jų kokteiliai.

Labai įdomu būdavo pravažiuoti, miestelių vietinių gyvenamomis siauromis gatvelėmis, netikėti mūsų apsilankymas juos ypač džiugindavo, jie juokdavosi sveikindavosi, vaikai neretai bėgdavo iš paskos, matydavome paprastų žmonių gyvenimą, kiemuose ir gatvėje, namų durys visuomet atviros.

Žmonės draugiški, nuoširdžiai šypsosi, jokio įkyrumo. Visur prekiaujam, teikiamos paslaugos(klesti smulkus verslas, tiesiog savo namų prieeigose).

Kiek karšta bet kengva ir malonu keliauti.